Grand Tours 2000 Kft. Alapítva: 1991-ben
Ügyfélkapu Hírlevél

Szabadszobás kereső









A fórum használatához be kell jelentkezni!

elozo 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 kovetkezo


Szabolcsi Pálné Dátum: 2015-08-04 16:19:40 Válasz
Edit írta 2015-08-03 08:19:08 kor:
Kedves Szabolcsi Pálné! Előző írásaiból úgy gondolom az Anna apartmanban voltak. Írna egy pár szót róla? Nagyon köszönöm....
Kedves Edit! Sajnos nem tudok saját tapasztalatot írni az Anna apartmanról, mivel mi az Ostracoban voltunk, de azt hallottam, hogy elég jó. Az biztos, hogy jó helyen van, mert ott volt közel az Ostracohoz, tehát a víz is, a boltok is, a központ is közel van. Kellemes nyaralást kívánok.
Hüse Mónika Dátum: 2015-08-04 09:54:42 Válasz
Grand Viki írta 2015-07-30 20:33:44 kor:
Kedves Mónika, kolleganőm a következőket találta a Határőrség oldalán mint hivatalos, kérdését illető információt: " Kiskorú külföldi utazásához, amennyiben nem édesapjával és/vagy édesanyjával utazik, többek közt szükséges: a szülők, esetenként szülő vagy gyám köz-jegyzőnél hitelesített, a fe...
Kedves Viki :) Nagyon szépen köszönöm a választ ...... 17.én indulunk ,már nagyon várjuk :) Üdv : H.Móni
Szathmári Katalin Dátum: 2015-08-03 20:19:37 Válasz
Tisztelt Nagy Sándor! A turnusváltás minden iroda esetében problémás nap. Közel 20 alkalommal megjártam már Görögországot busszal, és úgy gondolom, sokunk hajlandó lenne azért fizetni, hogy az utolsó napon vagy akár csak fél napon is élvezni tudjuk a tengert, napsütést, és ne azon járjon az eszünk, hogy izzadtan milyen jó is lesz hazafelé 24 órát utazni. Az 1 csomagszoba 1 fürdővel sajnos elég kevés, hiszen mindenki egyszerre rohanja meg az indulás előtt nem sokkal. Ötletként felvetném, hogy lehetne-e esetleg előre egyeztetniük akár más apartmanokkal vagy akár éttermekkel, ahol hazaindulás napján lehetne mosdót és fürdőt használni az utasnak, természetesen díjazás fejében. Nem volna mindenkinek beépítve az árba, aki igényli, annak előre a meetingen akár el lehetne mondani, van ilyen lehetőség, aki akar vele élni, az jelezze, hogy úgy tudjanak készülni. Ezzel a lehetőséggel elsőként jelennének meg a piacon, lehet, még vonzóbbá tenné az útjaikat.... ( A májfunkciós vizsgálat nem a legjobb ajánlat egy leendő utasnak...) Üdvözlettel: Szathmári Katalin
Edit Dátum: 2015-08-03 08:19:08 Válasz
Kedves Szabolcsi Pálné! Előző írásaiból úgy gondolom az Anna apartmanban voltak. Írna egy pár szót róla? Nagyon köszönöm.
Grand Sándor Dátum: 2015-08-02 20:33:27 Válasz
Kovács Tamás írta 2015-08-02 15:19:23 kor:
Hasonló az én véleményem is sajnos a szinvonal már nem a régi mind a házak mind az idegenvezetők sem. A haza indulókkal is törödni kellene nem csak addig amig ki fizetem az és le nem telik az idő.9 órakkor szállást el kell hagyni rendben,a busz késik ez nem az ő hibájuk rendben. A leírásban úgy sze...
Tisztelt Kovács Tamás! Igaza van, semmi sem a régi. Csak a tárgyilagosságért szeretném megjegyezni,hogy katalógusunk 28-ik oldala szerint az Ostraco háznak - leírása szerint itt lakott - nincs csomagszobája,közös wc-je,közös zuhanyzója,közös helyisége. Miért nevez hazugnak bennünket? A szomszéd udvar egyébként a háztulajdonos privát házának az udvara. A munkáltatói jogokat én gyakorlom az idegenvezetők felett, nem gondolom hogy Önt zavarnia kellene annak a ténynek,hogy kávéznak. Ha Ön úgy gondolja valami hátrány érte az idegenvezetők kávézása miatt akkor legyen szíves jelezni,számon kérem őket. Azon a problémán ami a turnusváltás körüli kellemetlenségeket jelenti lehet segíteni - pénzzel. Tudunk bérelni éttermet, discót a váltónapokra, de szerintem az árát beépítve piacképtelen lenne. Szerintem más hozzáállással és a szemközti étterem biztatása nélkül nem keltene hamis tényekkel hangulatot ellenünk.Nagy Sándor ügyvezető
Grand Sándor Dátum: 2015-08-02 20:22:06 Válasz
Balogh Zsolt írta 2015-07-30 18:18:01 kor:
Két kiválóan sikerült paralai üdülés után változásképpen Sartit választottuk. Az első meglepetést a kihelyezett idegenvezető okozta. Tájékoztatása alatt a saját szervezésű programokat preferálta, a konkurenciát erősen kritizálta. Ez eddig nem volt az utazási iroda szokása, rögtön fel is kerestünk...
Tisztelt Balogh Zsolt! Azt mondják, az utasnak mindig igaza van. Valamilyen szinten egyet is értek vele, ha normál hangnemben, csúsztatás és rosszindulat nélkül valaki panaszt tesz és fizetek mint a katonatiszt, mert van empátiám és tudom nincs jogom elrontani senkinek a nyaralását sem. Az Öné nem ilyen stílusú, így megpróbálok olyan lenni mint Ön. Mivel eddig Ön panaszt nálam nem tett semmire, kártérítést nem kért, sőt kint sem,így utólagos negatív véleményét eléggé szándékos lejáratásnak gondolom, feltehetőleg valakinek a biztatására. Nagyvonalakban, a főbb témákban szeretnék Önnek válaszolni, illetve a fórum olvasóinak a hátteret, a mi véleményünket is bemutatni. Szóvá tette, hogy a saját szervezésű programokat preferáljuk és a konkurenciát kritizáljuk. Igen. Miért gondolja, hogy amikor saját görög céget tartunk kint saját szervezésű programokkal akkor a konkurenciát kellene értékesíteni? Az említett konkurenciáról annyit, hogy annyi rosszat tettek ellenünk amikor a saját irodát csináltuk,hogy konkrétan haragban vagyunk az összessel. A Hannásokkal, konkrétan a tulajdonosokkal is vannak problémáink - annyira agresszívek,hogy az idegenvezetőnket gyilkossággal fenyegette, amikor kitessékeltük az apartman házunkból ahol próbált kirándulást értékesíteni - nem szeretjük őket, de őt nem sorolom a konkurencia közé, mert azt sem tudom van-e egyáltalán legális utazási iroda engedélye az utazás,kirándulás szervezéshez. Soha nem fogjuk őket dicsérni, meg van róluk a véleményünk, de megtartanám magunknak. A hűtőtáska témában kérem olvassa el tájékoztatónkat a katalógus 5. oldalán és velem vitázzon ne az idegenvezetőt kóstolgassa, van nekik elég feladatuk az ilyen dolgok nélkül is. Katalógusunk 27-ik oldalán egyértelműen feltüntettük, turnusváltáskor az Alexandra háznál nincs közös helyiség,wc, zuhanyzó lehetőség. Ehhez képest lehetett zuhanyozni és még egy "színt" is használhattak. A tulajdonos Önnel nem azért balhézott a zuhanyzásnál,mert zuhanyzott,hanem mert szerinte pazarló módon tette. A vízhiány a faluban egyre többet jellemző, nem tehet róla senki, generális probléma, de főleg az idén jött elő többször és főleg Sarti Beachen. Amit Ön is látott az Alexandra ház, Sarti Beach magaslaton van, így bizonyos nyomás kell. Attól, hogy a faluban van víz tengerszinten, magasabban már lehet vízhiány. Pontosan ezért akadt ki a tulajdonos az Ön zuhanyzásán,mert ő tartállyal hozza a faluból a vizet! A takarékoskodásra az idegenvezető a hirdető táblán is felhívta az Önök figyelmét. A szobák berendezését lehet fikázni, de hogy 2 ágy kivételével - 1 dupla a szezon elején összetört és 2 szimplára cserélték - ugyanaz mint a katalógus 27-ik oldalán az alsó sorbeli fotók, az biztos,mert én fotóztam. Ha tudja, jó lenne egzaktul sorolni a fotó és a valóság közötti különbséget. Az országban egyedül álló módon ennek az apartmannak minden helyiségéről külön 360 fokos fotót is talál. Akkor hol a fotoshop? Miért cinikus? Miért nevez bennünket csalónak? A lomizós jelző, na ez a rosszindulat, ami a tulajdonost is alázza. Az idegenvezető szerint nem szólt hiányzó izzóról. Ha tudjuk,megoldjuk, de senki nem állította hogy Ön lop. A televízión magyar adás csak az ingyenesen fogható műholdasok lehetnek. A Hannának azért van, mert gondolom kivitte a UPC "tányéros tévéjét". Ilyet mi is tudnánk minden háznál,ha akarnánk, de a költségek, kiépítés, karbantartás, fenntartás miatt nem gondolom, hogy akkora ez az igény hogy beépítve az árba, elviselje a piac. A wifivel tudomásom szerint nincs probléma - a helyi internet szolgáltatásra pedig nincs ráhatásunk sem nekünk sem a tulajdonosnak. Katalógusunk 4. oldalán leírjuk ezt és úgy fogalmazunk "van olyan pontja az apartmannak - pl. közös tér,udvar - ahol lehet internetezni". Abban tökéletesen igaza van, Paraliához képest komoly visszaesés az Alexandria ház. Én úgy fogalmaznék, Paraliához képest a legtöbb desztinációnkban visszaesik a szállások színvonala. Ennek az a magyarázata, hogy irodánk koncepciója szerint egy árszínvonalat akarunk tartani, mert főleg buszos vendégeink vannak, akiknek van egy plafon a nyaralásra fordítható összegben. Ezért különböző helyeken nem ugyanazt a szolgáltatást kapjuk ugyanazért a pénzért. Pl. Sartiban az árszinvonal Paraliához képest 10-30 %-al magasabb és nem azért mert jobb a minőség. Ilyen a piac, kereslet-kínálat. Amennyiben egy minőségi színvonalat lőnénk be, akkor egyes nyaralóhelyeket csak repülőt megfizetni tudó vendégeknek tudnánk eladni, de sajnos egyelőre még repülőnk nincs, így a repülős, "gazdagabb" utas nem a mi vendégünk. Paralia nagyüzem, Sarti kisüzem és keresettebb. Megjegyezném, Ön a sartis kínálatunkon belül is egy leszállított árú szállást választott, pedig ott volt a Mare Montiban még most is a szabad kapacitás. Szerintem legközelebb próbálja ki a Hanna házat,biztosan fog Önnek tetszeni. Tudom,hogy nekem mint cégvezetőnek nincs jogom elküldeni egyetlen utast sem sehová mert fizetett. Azt megfizeti,hogy szolgáltatást nyújtsunk de azt nem, hogy alázhassa a dolgozóimat. Szeretjük a pénzt, de nem mindenáron. Ha egyszer elmenne egy májfunkció vizsgálatra - tudjon róla - annak a költségét szívesen fedezném. Nagy Sándor ügyvezető.
Szabolcsi Pálné Dátum: 2015-08-02 16:32:15 Válasz
Balogh Zsolt írta 2015-07-30 18:18:01 kor:
Két kiválóan sikerült paralai üdülés után változásképpen Sartit választottuk. Az első meglepetést a kihelyezett idegenvezető okozta. Tájékoztatása alatt a saját szervezésű programokat preferálta, a konkurenciát erősen kritizálta. Ez eddig nem volt az utazási iroda szokása, rögtön fel is kerestünk...
Én azért nem hordanám le ennyire az idegenvezetőket. Igenis nagyon kedvesek, barátságosak, segítőkészek. Két évben egymás után Sartin nyaraltunk, mi nagyon jól éreztük magunkat. Bármivel fordulhattunk az idegenvezetőkhöz. Tavaly Alexa még az apartmanba is elkísérte hozzám az orvost, hogy beadhassa az injekciót, mivel volt egy kis balesetem a vállammal. Az pedig, hogy 9 órakor el kell hagyni az apartmant, azt indulás előtt is tudjuk. Addig nehéz, ameddig a csomagokat be nem pakoltuk a buszba, utána indulásig mindenki úgy tölthette az idejét, ahogy jól esett. Azt sem mondanám, hogy másik utazási irodát ócsároltak volna. A Grand irodája sem szervezi drágábban a fakultatív programokat, és megbízhatóak. A hűtőtáskával kapcsolatban pedig csak annyit, hogy a prospektusban le van írva, hogy menet közben lehetőleg ne használjuk, mivel a nyitogatás nem tesz jót a benne lévő dolgoknak. Egyébként a buszvezetőknek sem egyszerű, kikotorni az éppen szükséges hűtőtáskát. Az útravalót el lehet úgy készíteni, hogy ne kelljen a hűtőtáskához nyúlni. Lehet, pechetek volt az Alexandria házzal, de Sarti és az idegenvezetők szuperek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kovács Tamás Dátum: 2015-08-02 15:19:23 Válasz
Balogh Zsolt írta 2015-07-30 18:18:01 kor:
Két kiválóan sikerült paralai üdülés után változásképpen Sartit választottuk. Az első meglepetést a kihelyezett idegenvezető okozta. Tájékoztatása alatt a saját szervezésű programokat preferálta, a konkurenciát erősen kritizálta. Ez eddig nem volt az utazási iroda szokása, rögtön fel is kerestünk...
Hasonló az én véleményem is sajnos a szinvonal már nem a régi mind a házak mind az idegenvezetők sem. A haza indulókkal is törödni kellene nem csak addig amig ki fizetem az és le nem telik az idő.9 órakkor szállást el kell hagyni rendben,a busz késik ez nem az ő hibájuk rendben. A leírásban úgy szerepel turnusváltás: csomagszoba,wc,zuhanyzó,közös helység evvel ellentétben biztosit a szomszéd udvaron a böröndöknek helyet de ha valamire szükségem van már nem mehetek érte be mert kizavarnak.A ház előtt álltunk mert ott még hűvös volt egy ideig olyanok voltunk mint a migránsok.Szerencse,hogy össze barátkoztunka szemközti étterem dolgozóival akik Magyarok voltak és meg engették,hogy le üljünk ,zuhanyozzunk,és stb..Közben el megy az ember valamerre mert már szégyenli,hogy ott üldögél a két idegenvezető meg nyugodtan kávézik egy helyen.Lehetne még sorolni de szerintem ennyi is elég. Ettől független jól éreztük magunkat de ha van rá lehetőség ezen próblémákon változtatni kell.
Grand Viki Dátum: 2015-07-30 20:33:44 Válasz
Hüse Mónika írta 2015-07-28 09:51:46 kor:
Sziasztok !!! Én 17 éves Fiammal fogok utazni,akinek az édesapjától elváltam.A gyermek nálam lett elhelyezve.Azt hallottam hogy a határokon kérhetik az apai bele egyező nyilatkozatot hogy a gyereket külföldre vihetem .Kérdésem annyi lenne hogy elég ha az apuka ír egy papírt 2 tanúval ?? Vagy ügyvéd ...
Kedves Mónika, kolleganőm a következőket találta a Határőrség oldalán mint hivatalos, kérdését illető információt: " Kiskorú külföldi utazásához, amennyiben nem édesapjával és/vagy édesanyjával utazik, többek közt szükséges: a szülők, esetenként szülő vagy gyám köz-jegyzőnél hitelesített, a felkeresendő országra vagy országokra vonatkozó jóváhagyása. Elvált szülők esetén annak a szülőnek a jóváhagyása kell, akinél a kiskorút jogerős határozattal elhelyezték. A kiskorú csak egy erre felhatalmazott nagykorú kíséretében hagyhatja el az országot. A szülők/szülő/gyám által hivatalosan felhatalmazott kísérő érvényes erkölcsi bizonyítvánnyal kell rendelkezzen, esetenként olyan dokumentummal, amely felhatalmazza egy kereskedelmi társaság által történő nemzetközi személyszállítási tevékenység elvégzésére a törvény keretein belül. A legtöbb dokumentumot két példányban vagy fénymásolva is kérik, így erre is készüljünk fel.".............reméljük tudtunk segíteni a hivatalos válasszal!
Balogh Zsolt Dátum: 2015-07-30 18:18:01 Válasz
Két kiválóan sikerült paralai üdülés után változásképpen Sartit választottuk. Az első meglepetést a kihelyezett idegenvezető okozta. Tájékoztatása alatt a saját szervezésű programokat preferálta, a konkurenciát erősen kritizálta. Ez eddig nem volt az utazási iroda szokása, rögtön fel is kerestünk más cégek által szervezett utakat és igazán magas színvonalú szolgáltatásban részesültünk. Mikor elérkezett az utolsó nap, 9-kor el kellett hagynunk a szállást és a később még részletezendő szín alatt várakozhattunk a fél 5-ös indulásra. Az iroda képviselője többszöri kérdésünkre is azt a tájékoztatást adta, hogy a hűtőtáskához nem lehet utazás alatti megállások alkalmával hozzáférni. A két korábbi utazásom alatt hasonló nem volt, odafelé sem, az utastársakkal nem értettük az okot. Arra hivatkozott, hogy a csomagok be vannak pakolva, a sofőrök nem fognak mindig ki- és bepakolni. Kiderült, rosszul tudja, a hűtőtáskák nem a csomagokkal egy térben vannak. A sofőrök rendkívül készségesek voltak. Vajon miért nem tudja mindezeket egy helyi képviselő? Miért tájékoztat félre? Miért szidja a másik helyi program szervezőt, ami kontraproduktív ráadásul? Tulajdonképpen ez volt a kisebb probléma, a következőkben szeretném a levelem valódi okát leírni. Szállásunk az Alexandra apartmanban volt, ahol három család lakott a három stúdióban. Kedden érkeztünk, keveset tartózkodtunk a szálláson. Csütörtök délben azonban elfogyott a víz. Telefon a képviselőnek, aki egy órán belül nyomtatott levelet hozott, hivatkozott a nagy turista létszámra, a kevés csapadékra. Ezzel nagyjából egy időben volt víz! Csoda történt? Szent László feltámadt és vizet fakasztott? Nem derült ki. Viszont folyamatosan volt elfogadható mennyiségű víz. Csakhogy utolsó nap, mikor reggel el kellett hagyni a szállást és várni a busz indulásra, a szín alatt lehetett várakozni. A „magas színvonalú” ücsörgés (lásd lejjebb részletesebben) helyett lementünk a partra. Mi mást tehettünk volna? A képviselő azt a tájékoztatást adta, hogy utolsó nap WC nem lesz, a parti Toytoy-t használjuk, de zuhanyzási lehetőség lesz a szállás udvarán. Nos, 15 óra körül mentünk zuhanyozni, nyakig sósan. Azaz csak zuhanyoztunk volna, mert megjelent a tulaj és kis színielőadás keretében (hozzá képest Szent Sebestyén testében 8 nyílvesszővel hányaveti playboy volt) előadta, hogy neki hozni kell a vizet, miközben én itt pancsolok. Mondom neki talpig tusfürdőben, hogy itt laktam egy hétig, de nem érdekelte. Neki hozni kell a vizet! Lebattyogtunk a Mara Montiba és elmondtuk az épp ott tartózkodó rendkívül görög, ámde talpig segítőkész hölgynek, aki megoldotta a zuhany problémát. Még elmentünk egy utolsó étkezésre és megfigyeltük, hogy a városban mindenhol locsolják a járdát, sőt a Hanna Hotel oldalán bármely fáradt vándor vagy járókelő zuhanyozhat. A boltok előtt a slaggal lemoshatja a lábáról a homokot a vásárló, látta is több boltos, amint épp kipróbáltam, de nem őrjöngött. Alexandra apartman szótár naivaknak Fotó a szobáról: a nyomtatvány fotói és a valóság összevetése alapján legalább annyi munkaóra Photoshop-pal töltött idő, mint amennyit Zalatnay Cini és Zoltán Erika Playboy fotói összesen igényeltek. El kell ismernem, szép munka! Szoba: mérete kb 4x6 méteres, ebben van négy ágy, konyha, WC. A konyhapulton a csurgató és a grill, tetején a sütő. Ha ügyes vagy, egy kiló kenyér és egy dinnye épp elfér még rajta. Nekünk két szobánk volt, az ajtót csak kulcsra lehetett zárni. Viszont csak egy klíma volt. Ha a két felnőtt rendetlenkedni akar, zárni kell az ajtót. De akkor megsül. Ha huzatot csinál, nincs huncutkodás! Az ágy feletti lámpában nincs izzó, a WC-ben kettőből egy. Biztos lopjuk. Ágyak: mind különböző, a 60 kilós gyerek alatt a lécek esnek ki. Látszik, hogy nem először és utoljára. Mintha lomizásból származnának az ágyak. Víz: ha valaki, aki apartman kiadásából él vélhetően elég jó színvonalon, gondoskodjon a víz mennyiségéről. Mi vagyunk a KEDVES VENDÉG ugyanis! Tv: van, de tényleg. Szép lapos, működik is néha. Bizonyos napokon kizárólag csíkosan, mintha villanyborotva zavarná, de ennyire szőrös még King Kong sincs. Lehet rajta pontosan 9 csatornát fogni. Az első a Duna World, korábban azt sem tudtam, hogy létezik… Van még görög Teleshop és belpolitikai vitaműsor, görög főzőműsor 7(!) csatornán. És végül, de nem utolsó sorban egy csatorna, ahol kifogtunk egy kb 10 éves NCIS filmet angolul, görög felirattal. Megoldható-e a feladat? Igen, a Hanna Hotelben van RTL például. És mosolyognak és kedvesek és aranyosak és szeretik a vendégeket. Mert a vendégekből élnek. ŐK TUDJÁK! Wifi: azt olvastuk, van ingyen wifi. Az Alexandrában ez mást jelent. Konkétan azt, hogy nem működik, vagyis csak véletlenszerűen, ritkán, pocsékul. Vagyis nincs gyakorlatilag. Konyhafelszerelés, konyha: a második szomszédunk két tányért és két kést talált négyüknek. Bravó! Szín: ahol várhattunk volna 9-16.30-ig. Nos, itt is a lomizásból származó bútorok. Székek, van amelyik törött. Kanapé, egy újabb alomból. WC nincs. Zuhanyzás szintén, bár kellene az ígéret szerint. Összegezve: Sartin azt éreztem, mint a Balatonnál. Pénzéhes mindenki szinte. Invitálnak, de erőszakosan. A boltokban háromszoros árkülönbség is van. PS: Nem az utazási irodával, a Grand Tours-sal van bajom. A képviselő megítélésem szerint nem áll a helyzet magaslatán. Mivel a Grand Tours szolgáltatásával soha nem volt gondom, úgy vélem, érdemes lenne néha újragondolni, hogy milyen szálláshelyeket kínálnak. Paráliához képest komoly visszaesés volt az Alexandria.