Foglalásának összegét az alábbi 3 féle módon tudja kifizetni:

 

1. Fizetési mód:

Banki átutalás vagy K & H bankfiókba történő befizetés                                                     

   

A visszaigazoló emailben meghatározott részvételi díj teljes összegének vagy minimum 40%-ának (a turnus indulása előtt kevesebb, mint 35 nap esetén a teljes összeg) alábbi bankszámlára történő átutalásával érvényesítheti foglalását:

Figyelem! A kombinált biztosítás, illetve a fakultatív útlemondási biztosítás díja nem képezi a részvételi díj részét, így ez a 40% előlegen felül utalandó.

Bank neve: K&H Bank

Számla szám: 10400339-50505156-54551005

Számlatulajdonos: Grand Tours 2000 Kft.

megjegyzés illetve közlemény rovatban kérjük feltétlenül szíveskedjen feltüntetni az e-mailben közölt utazási azonosítót.

Az Ön által kiválasztott szobát előfoglalásban tartjuk a visszaigazolást követő 48 órára (hétvégén és munkaszüneti napokon 72 órára, turnus indulása előtt 5 nappal 24 órára). Amennyiben nem érkezik be bankszámlánkra a teljes összeg vagy az előleg a megadott határidőn belül, úgy rendszerünk automatikusan törli foglalását.

Amint az Ön által átutalt összeg megjelenik bankszámlánkon érvényesítjük foglalását és erről e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek.

FONTOS!

Az összeg befizetése után emailben megkapja Irodánktól a számlát, illetve az utazási szerződést. Kérjük, hogy a szerződést nyomtassa ki, írja alá, és szkennelje be. Ezután lépjen be az Ügyfélkapun és a beszkennelt szerződést töltse fel. Amennyiben nincs lehetősége szkennelni, úgy kérjük postai úton juttassa el Irodánk címére az aláírt példányt. Aláírt szerződés hiányában foglalását nem tudjuk véglegesíteni. Kérjük, minden esetben tüntesse fel utazási azonosítóját.

   
       
       

2. Fizetési mód:

Személyesen a Grand Toursnál                                                                           

   

Foglalását a részvételi díj teljes összegének vagy minimum a 40%-ának (a turnus indulása előtt kevesebb, mint 35 nap esetén a teljes összegének) Irodánkban történő befizetésével érvényesítheti. Befizetéskor feltétlenül hozza magával a jelen levélben megadott utazási azonosítóját. Az Ön által kiválasztott szobát előfoglalásban tartjuk a visszaigazolást követő 48 órára (hétvégén és munkaszüneti napokon 72 órára, turnus indulása előtt 5 nappal 24 órára). Amennyiben a megadott határidőn belül nem rendezi Irodánknál a befizetést, úgy rendszerünk automatikusan törli foglalását.

   
     
       

3. Fizetési mód:

Bankkártyás fizetés                                                                                             

   
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan fizetheti ki utazását. A kiválasztott utazás megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A foglalási adatlap kitöltése után kattintson a Lefoglalom gombra. Ezután átirányítjuk Önt a K&H Bank fizetési szerverére, ahol meg kell adnia a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját.
A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres fizetést követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
 

FONTOS!

Az összeg befizetése után emailben megkapja Irodánktól a számlát, illetve az utazási szerződést. Kérjük, hogy a szerződést nyomtassa ki, írja alá, és szkennelje be. Ezután lépjen be az Ügyfélkapun és a beszkennelt szerződést töltse fel. Amennyiben nincs lehetősége szkennelni, úgy kérjük postai úton juttassa el Irodánk címére az aláírt példányt. Aláírt szerződés hiányában foglalását nem tudjuk véglegesíteni. Kérjük, minden esetben tüntesse fel utazási azonosítóját

 

Kapcsolat/Elérhetőség