Fórum - Last Minute Kupon
Fórum bejegyzései

Nagy Attiláné Dátum: 2016-02-18 13:29:23
Tisztelt Grand Tours! Évek óta Önökkel utazunk és szeretjük jó előre lefoglalni a kiszemelt apartmant. Ennek ellenére el tudok képzelni olyan helyzetet, amikor jól jönne a kupon, és esetleg élnék a lehetőséggel, mert jelentős a 25% kedvezmény. Más is irta már, nem uj a gondolatom, hogy lehetnek viszont olyanok, akik még 2 hónappal előbb sem tudnak kupont váltani , csak a legutolsó pillanatban tudnak foglalni (igazi last minute), nekik is kellene egy - mondjuk 15% - engedményt adni. Mivel ők később fizetnek, mint a kupont vásárlók, a kuponos lehet több %, mert nekik benne áll a pénzük hamarabb. Egyet kell viszont értenem több hozzászóló társammal, akik a törzsutasok támogatását tartják legfontosabbnak, mert az évek óta hüséges utasokra lehet épiteni. Felmerült bennem a kérdés a kuponnal kapcsolatosan (remélem nem figyelmetlenségemből adódik), hogy nem emlékszem, hogy láttam volna azt, hogy a kuponon felül fizetendő összegre jár-e a 25% kedvezmény. Vagyis: ha váltok egy 20.000,-ft-os kupont, amit beváltáskor 26.700,-ft-tal számitanak be, a teljes fizetendő összeg mondjuk 56.000,-ft, akkor a különbözet 29.300,-ft-ot kell-e fizetni, vagy a 29.300,-ft-ból lemegy a 25% és igy 22.000,-ft-ot fizetek. Utasként természetesen ez utóbbit tartom jónak, mert ugy van meg az "igazi" 25% engedmény. Én bizom a Grand-csapat kreativitásában, biztosan jól kitalálják majd, hogy mi lesz a kuponnal, ha valaki bármi miatt nem tudja felhasználni. Szerintem az Irodának is jó, ha hagyja átvinni a következő szezonra, mert az már egy foglalás a jövő évre. Kivánok az Irodának maximálisan kihasznált kapacitást, magunknak pedig hasonló utazást, nyaralást, mint amit eddig tapasztaltunk a Grand Tours-nál. Üdvözlettel: Nagy Attiláné
Sólya Nándor Dátum: 2016-02-18 10:51:48
Tisztelt Grand Tours! Már a Kefalonia és a Korfu fórumokban leírtam a magam véleményét ezzel a Last minute dologgal kapcsolatban,de akkor ide is leírom,csak más szavakkal.A magam véleménye,hogy inkább a már meglévő "hűséges" utasokat kellene jutalmazni több kedvezményekkel.Akikre önök évek múltán is építhetnek,vagy évente akár több alkalommal is.Hiszen bennük van az önök pénze,nem az egyszer éppen Last minute-ot foglaló egyszeri utasokban.A Last minute dolog jól működik máshol is igaz ott sajnos átveréssel,mert a már emelt árakból engednek annyit,hogy abból Last minute lesz,pedig a normál ár vagy előfoglalás olcsóbb ha idöben gondolkodnak az utasok.Önök egy eleve olcsóbb Last minute-ot szeretnének bevezetni akkor valóban kapjon az utas olcsóbban lehetőséget,de csak a tényleges utazás elötti 30-50 napban.Kapja azt ami marad egy olcsóbb áron,mert akkor már úgy is csak a fölszinti szobák,udvarra néző szobák,egyebek maradnak meg ahol szükséges plusz a légkondi használat.Marad nekik az ami marad....a buszon ne vehessenek fix ülőhelyet stb-stb.Ezért egyetlen időben foglaló utas sem fog problémázni,hiszen aki időben foglalt az már jó szobát,jó ülőhelyet stb-stb kap.Én az előre hűséges utasok jutalmazásában látnám inkább a rációt.Lehet ez akár kávé-kapuccino vagy üdítő a buszon névre kiadva vagy a megadott szálláson a szobába bekészítve egy kedvesség akár egy két főre szóló coctail kuponnal valamelyik tavernába szólva.Akár 10-15% kupon kedvezmény valamelyik fakultatív programból és még lehetne sorolni az ilyen önöknek nem igazán jelentős kedvezméy lehetőségeket amiket mi törzsutasok örömmel konstatálunk és ezekkel a Last minute foglalók nem élhetnek ugye?....Természetesen a mai gazdasági helyzetben szükséges ez az intézkedési csomag bevezetése és ez érthető,de akkor az legyen Last és ne előre megvásárolható kvázi "kedvezmény"...még akkor is ha az csak később használható fel foglalásra.Hiszen ennek az lenne a lényege,hogy a végén a fennmaradó helyek.....amik maradnak....azok amiket más már nem foglalna olyan szívesen az nekik úgy is megfelel.Köszönöm.Üdvözlettel.
FARKAS JULIANNA Dátum: 2016-02-17 16:15:53
Tisztelt Grand Tours ! Nagyon örülök a kedvezményekkel kapcsolatos kezdeményezésüknek ! Évek óta Önökkel uzatom, az idén is 3-szor vagyok/leszek a vendégük. Őszintén szólva a jelenlegi kedvezmények nagyon kevésnek bizonyulnak. Igazából Önöknek is és a hozzászólóknak is igazuk van. Minden kezdemény megoldást szívesen vennék. De ha a leírt határidő tervezetet figyelembe vesszük, akkor nagyon gyors döntés szükséges , az első túrnusok május közepén indulnak...Üdvözlettel : Julianna
Kovács Sándor Dátum: 2016-02-16 20:32:25
Tisztelt Grand Tours! Nem gondolom nyakatekert dolognak ezt a kupon dolgot. Ha a kupon-vásárló szemszögéből nézem, akkor vásárolok X értékű kupont, amit 60 nap múlva beválhatok megemelt értékben VALAMIRE. Mert ugye nem számíthatok arra, hogy a kedvenc, vagy a vágyott helyen marad még hely. Tehát a nyaralás helyszíne lutri. Az apartman szintén - aminek természetesen nem a minősége kérdéses -, hiszen kaphatok kilátás nélküli, földszinti szobát, van déli oldalit, ahol muszáj klímát üzemeltetni. A buszos utazásnál valljuk be szintén vannak kedvenc ülések: asztalnál, négyesben ; emeleten, szélvédőnél ; ajtók közelében, stb. Ezek a helyek biztosan nem maradnak meg addig, amíg beérik a last minute. És mindezért valamennyit előre fizetek, hiszen megváltom a kupont/kuponokat. Tehát mindez nem arról szól, hogy: "jé, ott egy szabad hely, megyek és kifizetem!", hanem előre megváltom a jogot, vagy részleges jogot a nyaralásra, ami nem tudom hol lesz, milyen apartmanban. Mindezért a 25 % úgy gondolom, méltányos. Ha a Grand oldaláról nézem, akkor az Iroda előre értékesíti a leendő last minute helyeket. Ebben számára az a rizikó, hogy talán nem lesz annyi fennmaradó hely, mint amennyi kupont értékesít. Ebben az esetben visszaadja a pénzt - bár arra a 60 napra én biztosan befektetném valami értékpapírba... smile - és azt kockáztatja, hogy keserű szájízt hagy a kuponvásárlóban, ergo talán utast veszít. Amit nyerhet az az, hogy a megmaradó helyek 0% helyett 75%-nyit fognak érni. Tehát az iroda mindenképp jól jár. (Gondolom én...) Jómagam is szeretem idejekorán lefoglalni a nyaralást és bizony nálam is számít az előfoglalási kedvezmény. Úgy hiszem, egyre többen élnek/éltek ezzel a lehetőséggel, mert a kedvezmény mértéke évről évre-csökkent. Megértem az Irodát is, hogy valahol meg kell fogni a pénzt, de tényleg lehetne jobban jutalmazni a hűséges, visszajáró utasokat. Hasamra ütök: mondjuk aki már ötször - vagy ennél többször - utazott az Irodával, az az előfoglalási kedvezményt és a törzsutas kedvezményt egyszerre vehesse igénybe.
Dimitrov Éva Dátum: 2016-02-16 14:29:11
írta ekkor: 2016-02-15 11:23:45
Tisztelt Utasaink! Egy új értékesítési módszert készülünk bevezetni a piacra, melynek lényegét, leírását az alábbi oldalon olvashatják (kattintson a Last minute kupon kiírásra). Mielőtt véglegesítjük, szeretnénk Önökkel egy konzultációt folytatni, mintegy piackutatásként. Látni szeretnénk, milyen a fogadtatása az ötletünknek és kérjük Önöket, hogy mondják el a véleményüket pro és kontra, hogyan lehetne sikeresebb ez a történet. A párbeszéd, vita moderálását nem vállalnánk a vélhetően magas számú hozzászólás és az időtényező miatt, de mindenki észrevételét elolvassuk. Ami belefér az üzletpolitikánkba, azt mindenképpen megfogadjuk és felhasználjuk.Nagy Sándor ügyvezető --link:http://www.grandtours.hu/statikus/last_minute_kupon.html,Last minute kupon--
Kedves Grand Tours. Én 2010 óta folyamatosan Önökkel utazom vagy egyszer egy évben, illetve már voltam kétszer is. Teljes egészében osztom Veronika leírásában foglaltakat. Szerintem is sokkal egyszerűbb és átláthatóbb lenne a helyzet. És úgy gondolom, talán még az Önök papír és egyéb adminisztrációja is sokkal kevesebb lenne. Minden esetre sok sikert kívánok és kevés fennmaradó helyet az utolsó pillanatokra :-) Üdvözlettel: Évi

Kapcsolat/Elérhetőség