ÚTMUTATÓ A FOGLALÁSHOZ

 

Amennyiben problémája adódik az on-line foglalással kapcsolatban, hívja ügyeleti számunkat: 06-20-3411630
 

Mielőtt elkezdené a foglalást regisztrálnia kell a honlap "Belépés" menüpont alatt, a "Regisztráció" gombra kattintva.

A regisztrációs adatok kitöltése után kapni fog egy emailt az Ön által megadott email címre. Az emailben lévő linkre kattintva tudja érvényesíteni a regisztrációját. 

Amennyiben visszatérő utasunk és már korábban regisztrált, úgy írja be a megadott email címet és a hozzá tartozó jelszót a megfelelő mezőbe majd kattintson a Belépés gombra.

 

Belépés után keresse meg az apartmant, amit foglalni szeretne. A Főoldalról az adott ország ikonjára kattintva megtalálja a desztinációkat, de használhatja a Részletes keresőt vagy a Térképes keresőnket is. Amennyiben már konkrétan tudja, hogy melyik szállást szeretné foglalni, úgy kattintson a Keresés feliratra az oldal tetején és csak kezdje el beírni az apartman nevét. A leszűrt találatra kattintva egyből az adott ház leírására vagy akár egyből a foglalási táblára tud majd ugrani.

 

Az online foglalási táblázatban kattintson a kiválasztott szabad mezőre.  Ilyenkor megjelenik egy „buborék” a kiválasztott szoba és turnus részleteivel, valamint egy „Lefoglalom” gomb. Erre rákattintva megkezdhető a foglalási adatlap kitöltése.

 

A foglalási űrlap az alábbi részekből áll:

1. az utazásra és foglalásra vonatkozó általános adatok

2. a szobánkénti utas adatok

3. számlázási adatok és nyilatkozatok

Az utasok adatainál lehetőség van külön beállítani az esetlegesen eltérő utazási módot, felszállóhelyet, ellátást.

Amennyiben Utasbiztosítást igényel, úgy a mező bejelölése után kattintson a „Biztosítás kalkuláció” gombra. A megjelenő termékek közül válassza ki a megfelelőt, majd miután elolvasta, fogadja el a Biztosítási szabályzatot.

A számlázási adatok részben az Ügyfél nevét és címét kérjük megadni.

A nyilatkozatok elfogadása után kattintson a „Lefoglalom” gombra. Ezután megjelenik az előfoglalásának visszaigazolása. Itt ellenőrizheti még egyszer, hogy minden adatot helyesen adott-e meg.

Figyelem! Az így generálódott foglalás csak ELŐFOGLALÁS, amelyet rendszerünk 48 (hétvégén 72) óra múlva töröl, amennyiben nem kerül befizetésre az előleg vagy a teljes összeg.

Előfoglalásait a Fiókom=> Foglalásaim menüpont alatt kezelheti.

Amennyiben időközben szeretné módosítani valamelyik, árat nem befolyásoló adatot, megteheti a „Foglalás módosítása” gombra kattintva. Erre mindaddig van lehetőség, amíg a foglalás nem kerül véglegesítésre.

Amennyiben kettő vagy több hétre szeretne foglalni, de már nem talál olyan szobát, amely ennyi hétre folyamatosan szabad, de költözéssel megoldható a foglalás, úgy kérjük kérjen telefonon segítséget Irodánktól.

Fizetés

A foglalást követően e-mailben visszaigazolást küldünk.

Az Ön által kiválasztott szobát előfoglalásban tartjuk a visszaigazolást követő 48 órára (hétvégén és munkaszüneti napokon 72 órára, turnus indulása előtt 5 nappal 24 órára).

Foglalását a teljes összeg vagy minimum a 40% (a turnus indulása előtt kevesebb, mint 35 nap esetén a teljes összeg) befizetésével érvényesítheti.

Foglalásának összegét az alábbi 3 féle módon tudja kifizetni:

 

1. Fizetési mód:

Banki átutalás vagy K&H bankfiókba történő befizetés                                                     

   

A visszaigazoló emailben meghatározott részvételi díj teljes összegének vagy minimum 40%-ának (a turnus indulása előtt kevesebb, mint 35 nap esetén a teljes összeg) alábbi bankszámlára történő átutalásával érvényesítheti foglalását:

Figyelem! A kombinált biztosítás, illetve a fakultatív útlemondási biztosítás díja nem képezi a részvételi díj részét, így ez a 40% előlegen felül utalandó.

Bank neve: K&H Bank

Számla szám: 10400339-50505156-54551005

Számlatulajdonos: Grand Tours 2000 Kft.

megjegyzés illetve közlemény rovatban kérjük feltétlenül szíveskedjen feltüntetni az e-mailben közölt utazási azonosítót.

Az Ön által kiválasztott szobát előfoglalásban tartjuk a visszaigazolást követő 48 órára (hétvégén és munkaszüneti napokon 72 órára, turnus indulása előtt 5 nappal 24 órára). Amennyiben nem érkezik be bankszámlánkra a teljes összeg vagy az előleg a megadott határidőn belül, úgy rendszerünk automatikusan törli foglalását.

Amint az Ön által átutalt összeg megjelenik bankszámlánkon érvényesítjük foglalását és erről e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek.

FONTOS!

Az összeg befizetése után emailben megkapja Irodánktól a számlát, illetve az utazási szerződést. Kérjük, hogy a szerződést nyomtassa ki, írja alá, és szkennelje be. Ezután lépjen be az Ügyfélkapun és a beszkennelt szerződést töltse fel. Amennyiben nincs lehetősége szkennelni, úgy kérjük postai úton juttassa el Irodánk címére az aláírt példányt. Aláírt szerződés hiányában foglalását nem tudjuk véglegesíteni. Kérjük, minden esetben tüntesse fel utazási azonosítóját.

   
       
       

2. Fizetési mód:

Személyesen a Grand Toursnál                                                                           

   

Foglalását a részvételi díj teljes összegének vagy minimum a 40%-ának (a turnus indulása előtt kevesebb, mint 35 nap esetén a teljes összegének) Irodánkban történő befizetésével érvényesítheti. Befizetéskor feltétlenül hozza magával a jelen levélben megadott utazási azonosítóját. Az Ön által kiválasztott szobát előfoglalásban tartjuk a visszaigazolást követő 48 órára (hétvégén és munkaszüneti napokon 72 órára, turnus indulása előtt 5 nappal 24 órára). Amennyiben a megadott határidőn belül nem rendezi Irodánknál a befizetést, úgy rendszerünk automatikusan törli foglalását.

   
     
       

3. Fizetési mód:

Bankkártyás fizetés                                                                                             

   
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan fizetheti ki utazását. A kiválasztott utazás megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A foglalási adatlap kitöltése után kattintson a Lefoglalom gombra. Ezután átirányítjuk Önt a K&H Bank fizetési szerverére, ahol meg kell adnia a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját.
A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres fizetést követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
 

FONTOS!

Az összeg befizetése után emailben megkapja Irodánktól a számlát, illetve az utazási szerződést. Kérjük, hogy a szerződést nyomtassa ki, írja alá, és szkennelje be. Ezután lépjen be az Ügyfélkapun és a beszkennelt szerződést töltse fel. Amennyiben nincs lehetősége szkennelni, úgy kérjük postai úton juttassa el Irodánk címére az aláírt példányt. Aláírt szerződés hiányában foglalását nem tudjuk véglegesíteni. Kérjük, minden esetben tüntesse fel utazási azonosítóját

 

Kapcsolat/Elérhetőség