Fórum - Nyaralás Zakynthoson
Fórum bejegyzései

Dátum: 2007-08-25 18:53:25
Kedves Grandtours Munkatársak! Ledöbbenve olvasom a hozzászólásokat, mert mi is 19-én jöttünk haza Zakynthosról. A mi véleményünk csak pozitív!!! A Kefalóniai programmal kapcsolatban az idegenvezető mondta, hogy a barlangbelépőt és a csónakjegyet külön kell fizetni! Az ebéd pedig fakultatív program volt, ha valaki tisztában van ezzel a fogalommal, akkor reklamációra oka nincs! Mi 3 fakultatív programon is voltunk és minden úgy történt ahogy az idegenvezető elmondta! Az idegenvezető nagyon felkészült és segítőkész volt!!! Látszik, hogy szívvel lélekkel végzi a munkáját!!! A busz, hogy lerobbant az benne van a pakliban. A buszsoföröknél volt minden alkatrész és nagyon ügyesen megjavították! Mi csak gratulálni tudunk nekeik!!! Az autóbusz állapota, tisztasága az autóbuszvezetők felkészültsége, türelme követendő példa lehet mások számára is!!! Nekünk ha legközelebb lehetőségünk lesz a Grandtours utazási irodát választjuk és másoknak is ezt ajánljuk!!! Az elkövetkezendö időre sok utast és jó munkát kívánunk!!!
Dátum: 2007-08-25 15:46:45
írta ekkor: 2007-08-21 18:10:01
Mi 19-én jöttünk haza Zakynthosról. "Kedves" Grand munkatársak! Annyit elfelejtettek beírni a katalógusba, illetve elfelejtettek minket tájékoztatni arról, hogy amennyiben Önöktől utazik egy kolléga a családjával, szomszédjával, stb. az egész "szabályzat" borul. Mi előre foglaltunk helyet, erre mi történt? A szegedi átszállásnál elfoglalták a helyünket. Tisztelt kollegájuk egyik hozzátartozója. A sofőr még ránk volt kiakadva, hogy nem mindegy nekünk hol ülünk? Hát nem! Ugyanis nem erről volt szó. Ja és a "duplán fizetjük vissza" süket dumáról men tudott semmit. Hazafelé tettünk egy kis kitérőt Paraliára?! Erről szóltak előre? Felvettünk 2 utast, a már említett munkatárs fiát meg annak barátnőjét pedig letettük. Hány órát is veszítettünk ezzel? Ja és a szuperbusz lerobbant. Mindezekkel együtt jó pár órát késtünk. Az idegenvezetővel meg csak annyi gond volt, hogy Kefalónia esetében beígért valami ebédet, ingyenes bórkóstolást. Ezekből nem lett semmi. Ja és arról sem szólt, hogy a komp, barlangbelépő saját kőltség. Röviden ennyi, bár az apróbb bosszantó részleteket lehetne még sorolni, de azt hiszem fölösleges. Egyet megtanultunk örökre, az Önök utazási irodájával SOHA többet nem megyünk sehova. És ugye nem haragszanak ha nem ajánljuk Önöket senkinek?
Kedves Ibolya! Köszönjük az észrevételeit itt a fórumon, pontosan ezért hoztuk létre,hogy jusson el olyan információ is hozzánk,amiért esetleg nem tesznek hivatalosan panaszt, de "dünnyögnek" az utasok. Az Ön észrevétele úgy látom nélkülözi a tárgyilagosságot, jelentős csúsztatásokat tartalmaz és szerintem nem alkalmas az utasok megfelelő tájékoztatására mert valamilyen okból kárt szeretne nekünk okozni téves információ terjesztésével. Kérem ezt ne tegye, ha állít valamit azt tényszerűen, alátámasztva tegye, amivel szemben lehet érvelni. Nagyon kényes vagyok a cégünk becsületére. Biztosan van amit hibásan teljesítünk, de szerintem ez egy kivédhetetlen dolog. Aki hibamentességet garantál, az felelőtlen ember. Szerintem a hibákat úgy kell megítélni,ahogy azokat javítják,korrigálják, korrekten-e vagy nem. Ön a mai napig nem reklamált nálunk írásban semmit, a pénteki benntlétéről nem tudok, kérem tegyen panaszt írásban és ki fogom vizsgálni. Ha nem teljesítettük amit vállaltunk biztosan kártéríteni fogjuk és ez nem "süket duma". Nem helyes dolog, hogy csak úgy "fikáz" bennünket névtelenül,felelőtlenűl. Legközelebb javaslom,csak utána irja meg a véleményét a fórumba ha már velünk közölte az észrevételeit és figyelembe vette a válaszunkat,megoldásunkat. Sokkal jobban hangzana ha azt írta volna, közöltem a problémáimat a Grand Tourssal és megoldották,kárpótoltak vagy nem oldották meg,nem kárpótoltak. A fórum olvasói számára mindenesetre szeretném a mi álláspontunkat is elmondani, hogy ne csak az Ön állításait és nézőpontját lássák. Ön a következő problémákat vetette fel: 1., Ülésrend 2., Paraliás kitérő hazafelé 3., A "szuperbusz lerobbant" 4., Idegenvezető tájékoztatása a fakultatív programról Válaszok: 1.,Ülésrend Kolléganőm is megválaszolta, csak a 2 fajta emeletes buszunk nem azonos üléselosztása volt az oka, hogy az emeleti feljáró előtti utolsó ülés nem ugyanaz a számozású, de úgy gondoltuk az a magasabb prioritású hogy a feljáró előtti utolsó ülés,mint a számozás. Ettől függetlenül úgy tudom a gépkocsivezetőtől Ön odafelé önhatalmúlag elfoglalta a számozás szerinti ülését,tehát ott utazott,ahol vállaltuk számozás szerint.A visszaút anyagát most nem látom. Az a megjegyzése pedig,hogy a kollégánk érdeke miatt sérült volna az Öné, erős rosszindulatra vall. Ettől függetlenül legyen szíves írásban megreklamálni ezt a szolgáltatásunkat, tényszerűen leírva, s tényleg duplán kapja vissza a "helypénzt" ha igaza van, ez nem "süket duma". 2., Paraliás kitérő A keddtől-keddig tartó Paraliás utazásunknál 2 utasnak családi okok miatt meg kellett szakítania a nyaralását, ezért úgy éreztük kötelességünk őket a szombati Zakynthosos járatunkkal hazahozni. Abból, hogy bementünk értük Paraliára, nekünk költségünk származott belőle, nem előnyünk. Az egész kb. 30 percig tartott. Önért is bementünk volna. Ez a reklamációja egy kicsit embertelen volt és önző. Ennél a reklamációjánál nagyon rosszul esik, hogy olyan megtévesztő kérdést tesz fel: "Hány órát is veszítettünk ezzel?" Ez az egy állítása megkérdőjelezi az összes többi igazságtartalmát. 3.,A "szuperbusz" lerobbant Ez a busz nekünk tényleg szuperbusz. Az álmunk volt. A buszok királya a SETRA. Jelenleg ez a világ legdrágább és legjobb emeletes autóbusza. Magyarországon még senkinek nincs ilyen, még használtan sem hoztak be az országba. Mi eddig kettőt vásároltunk és újonnan. Nem fényezni akarom magunkat, de nem mindenkinek van olyan utasbázisa, hogy rentábilisan tudjon üzemeltetni egy ilyen járművet. De ez is elromolhat, (Murphy is megmondta!) bár egyenes arányban van az üzemzavar esélye az életkorral és futott km-el, így Ön a legjobb esélyt adta magának, amikor minket választott. Emlékeztetném arra,hogy utazási szerződésünk 9-es pontja szerint fenntartjuk magunknak a jogot - kártérítési igény nélkül ? az autóbusz javítására,pótlására belföldön 6, külföldön 12 órán belül. Emlékeztetném fentebbi soraimra, hogy értékrendem szerint hibamentességet garantálni felelőtlen dolog,nem is garantáljuk. A nagy lerobbanás egyébként a generátor ékszíjának az elszakadása volt. Műszaki képzettségű fórumos olvasóink biztosan tudják,hogy a gumi dolgok meghibásodása (abroncs,légrugó,ékszíj,stb) nem üzemeltető és járműfüggő meghibásodások, még garanciális körbe sem tartoznak bele. Az Ön jó választását igazolja (lásd:Grand Tours,bár ezt Ön nem értékeli!), hogy felkészültek vagyunk az ilyen kisebb hibák elhárítására. Volt a buszon tartalék ékszíj és a gépkocsivezetők képesek voltak a cseréjére. 45 perc alatt!!!! Ebből 20 perc a puttony (hátsó csomagtartó) ki és bepakolása volt, hogy hozzá lehessen férni a motorhoz. Ezt sem "fikázni" kellene,hanem bravúrként elkönyvelni, gratulálni. Sajnos a "jó pár órás" késésnek nem igazán érzem a felelősségét. Az Önök esetében a még főszezonban is szokatlan hosszúságú határvárakozás volt az igazi ok,amiről nem tehetünk. Ebben a szezonban még nem volt ilyen, kb. 4 órás csúszásunk a menetrendhez. Egyébként katalógusunk 46. oldalán a menetrend alatt leírjuk, hogy az érkezési időpontok tájékoztató jellegűek. 4.,Az idegenvezető tájékoztatása a fakultatív programokról Erre nem tudok korrekt választ adni, nem voltam ott. Az idegenvezető szerint Ön félreérthetett valamit, mert ő nem mondott olyan dolgot, amit nem tartalmaz a program. Itt sajnos állítás áll szembe állítással. Nem életszerű viszont ,hogy szezon eleje óta folyamatosan "megtévesztjük",becsapjuk az utasokat az ebéddel,kompjeggyel,stb.,mert már régen lebuktunk volna vele. Utalva a második hozzászólására remélem a továbbiakban is lesz az utasok észrevételeihez válaszunk, megoldásunk és ez minket jellemezni fog!
Dátum: 2007-08-25 15:18:07
írta ekkor: 2007-08-24 16:33:09
Tisztelt Grand munkatársak! Csatlakoznék Ibolya észrevételéhez, amivel teljes mértékben egyetértek, de még kiegészíteném: Az idegenvezető finoman szólva nagyon szemtelen volt! Mi nyolcan voltunk és ajánlotta egy ismerősünk, aki egy héttel korábban volt ott, hogy a városban sokkal kedvezőbb feltételek mellett lehet igénybe venni a fakultatív programokat, így mi nem is vettük számításba az idegenvezető által kínált lehetőségeket, ami miatt a nemtetszését nyilvánította olyannyira, hogy amikor a segítségére lett volna szükségünk, egyszerűen nem foglalkozott velünk! Az az igazság, hogy már nagyon sok helyen voltam, hozzáteszem nem busszal, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ilyen idegenvezetővel még sohasem találkoztam utaim során és ezt nem jó értelemben mondom. Babi
Kedves Babi! Legyen szives fórumon kívűl irodánknak konkrétan ,tényszerűen megírni az Ön által említett esetet, hogy kivizsgálhassam!
Dátum: 2007-08-24 17:28:26
Tisztelt Grand Tours! Az ülésrenddel kapcsolatban a mai nap folyamán voltunk bent a debreceni irodájukban, ahol a hölgy szinte ugyanezt mondta. Akkor már csak egy probléma van: az odafele úton Setra busszal a hátsó feljárótól számítva a második sorban ültünk, míg a visszafelé vezető úton UGYANILYEN busszal eggyel előrébb. Akkor hogy is kell számolni? A hölgy is csak értetlenül bámult. Az oda- illetve vissza útra más-más "szabályok" vonatkoznak? A Paraliás kitérőt illetően pedig nem a távolsággal volt gond, hanem az ott töltött idővel. Lehet, hogy 10 percet ÁLLTUNK, de sajnos előtte egy "kicsit" többet barangoltunk . Úgy látom Önöknél mindenre van válasz, nem is vár mást az ember. Nem is érdemes bármit mondani vagy tenni, mindenre lesz "megoldás". De ez is csak Önöket jellemzi. Egyébként úgy látom nem csak én vagyok egyedül aki nincs megelégedve az Önök utazási irodájával.
Dátum: 2007-08-24 16:33:09
Tisztelt Grand munkatársak! Csatlakoznék Ibolya észrevételéhez, amivel teljes mértékben egyetértek, de még kiegészíteném: Az idegenvezető finoman szólva nagyon szemtelen volt! Mi nyolcan voltunk és ajánlotta egy ismerősünk, aki egy héttel korábban volt ott, hogy a városban sokkal kedvezőbb feltételek mellett lehet igénybe venni a fakultatív programokat, így mi nem is vettük számításba az idegenvezető által kínált lehetőségeket, ami miatt a nemtetszését nyilvánította olyannyira, hogy amikor a segítségére lett volna szükségünk, egyszerűen nem foglalkozott velünk! Az az igazság, hogy már nagyon sok helyen voltam, hozzáteszem nem busszal, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ilyen idegenvezetővel még sohasem találkoztam utaim során és ezt nem jó értelemben mondom. Babi

Kapcsolat/Elérhetőség